Надання консультативної допомоги батькам
Пріоритетом взаємодії ІРЦ та закладів загальної середньої освіти є виявлення дітей, які мають труднощі в навчанні та потребують додаткової підтримки. Насамперед, це проведення первинного прийому за участі батьків або законних представників дитини, педагогів школи та фахівців ІРЦ. Під час первинного прийому опрацьовується інформація щодо розвитку дитини, особливості поведінки дитини під час навчання тощо.
Залучення батьків дітей з особливими освітніми потребами є важливим чинником забезпечення якості процесу інклюзивного навчання. Співпраця педагогічних працівників ІРЦ з батьками має переваги не лише для дітей з ООП, але й для вчителів та батьків.
Одним з найголовніших питань діяльності ІРЦ є робота з батьками дитини з особливими освітніми потребами. Важливо надати консультативну та психологічну допомогу, проводити бесіди з батьками (законними представниками) дітей з особливими освітніми потребами у формуванні позитивної мотивації щодо розвитку таких дітей.
Також фахівцями надаються консультації щодо особливостей організації надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дитині з особливими освітніми потребами за запитом батьків, або після кожного заняття в ІРЦ.